WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای و همچنین دانلود تمامی مسابقات جدید کمپانی دبلیو دبلیو ای با لینک پر سرعت

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

.:: مقاله با موضوع تاریخچه مسابقات برد ا لایو مچ::.


fsdfdsdfdd


 در این مطلب با مقاله در مورد مسابقات برد ا لایو مچ در تاریخ کمپانی WWE در خدمت شما عزیزان هستیم . برای مشاهده این مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


*توضیحات :

در تاریخ کمپانی WWE تا اکنون تنها ۵ مسابقه برد ا لایو مچ برگزار شده است . این مسابقه یکی از مسابقاتی است که می توان گفت آندرتیکر آن را به مسابقات آورد و همیشه در یک طرف مسابقه او حضور داشته است . از عواملی که این مسابقه را متفاوت کرده است این می باشد که مسابقه یک NO DQ و نو کانت اوت می باشد و برای پیروزی نیاز به پین فال و سابمیشن و ده ثانیه منتظر ماندن و چیزهای دیگر نیست بلکه باید حریف را در مکان مشخصی که تقریبا در کنار اینترس گذاشته شده است ، زنده به گور کرد ، هر دو استار باید همدیگر را در قبری که فراهم شده بیندازند و آنقدر روی حریفشان به روش های مختلف خاک بریزند تا داور تشخیص بدهد که مسابقه به پایان رسیده است . شما در ادامه شاهد مسابقاتی که تا اکنون به این شکل انجام شده خواهید بود:



۱ – آندرتیکر در برابر منکایند :

تاریخ برگزاری : ۲۰ اکتبر ۱۹۹۶

محل برگزاری : ایندیانا ، ایندیاناپلیس

برنده مسابقه : آندرتیکر

نقد و برسی :

این برای اولین بار بود که چنین مسابقه ای برگزار می شد و از حساسیت ویژه ای برخور دار بود مخصوصا این که دو استار کاملا وحشی و خطرناک که هر کاری از آن ها بر می آمد انجام می داند در برابر هم قرار گرفتند . این یکی از زیباترین مسابقاتی بود که بین این دو استار انجام می شد . استوری و فیود این دو که منجر به برگزاری این مسابقه شد ، از آنجایی شروع شد که منکایند در مسابقات آندرتیکر از جمله مسابقه آندرتیکر با جی بی ال دخالت می کرد و باعث باخت های او می شد . این دو ابتدا در پی پر ویو کینگ آف د رینگ سال ۱۹۹۶ با هم مسابقه دادند که در یک مسابقه عالی منکایند با سابمیشن موفق شد آندرتیکر را شکست دهد . در بزرگترین اونت تابستان هم که سامر اسلم است ، منکایند باز هم توانست آندرتیکر را اینبار در یک بویلر روم براول که واقعا یک مسابقه بسیار دیدنی و مهیج بود شکست دهد . در مرحله بعدی این فیود قرار شد که این دو در یک برید الایو مچ در برابر همدیگر قرار گیرند . سرانجام این مسابقه در پی پر ویو In Your House 11: Buried Alive برگزار شد . مسابقه اصلا آشنا نبود برای هواداران و انتظارات خیلی چیز ها و حوادث را نداشتند . مسابقه در سطح بالایی برگزار شد و هر دو به خوبی با هم مسابقه دادند و صحنه های تماشایی به نمایش گذاشتند . رفته رفته دو استار به محل اتمام این مسابقه نزدیک شدند و حساسیت بیشتر شد و بالاخره پس از همه اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد آندرتیکر بعد از دو شکست از منکایند ، بالاخره به پیروزی رسید.



۲ – آندرتیکر در برابر استون کلد استیو آستین :

تاریخ برگزاری : ۱۳ دسامبر ۱۹۹۸

محل برگزاری : کلمبیا ، کانادا

برنده مسابقه : استون کلد استیو آستین

نقد و برسی :

در پی پر ویو جادجمنت دی سال ۱۹۹۸ آندرتیکر با کین بر سر کمربند WWE با داوری استون کلد استیو آستین با هم مسابقه دادند که این مسابقه بدون برنده و با شیطنت های استون کلد استیون آستین که واقعا جالب و دیدنی بود به پایان رسید . در پی پر ویو سروایور سریز نیز که پی پر ویو بعدی بود یک تورنومنت برای کمربند WWE گذاشته شد که آندرتیکر در مرحله نیم نهایی از راک شکست خورد و در نیم نهایی دیگر استون کلد استیو آستین هم از منکایند شکست خورد. در پی پر ویو کپیتال کارنیج و در مین اونت این پی پر ویو استون کلد استیو آستین موفق شد در مسابقه ای از سد آندرتیکر ، میک فولی و کین در یک فیتال فور وی مچ بگذرد . بالاخره با توجه به درگیری استون کلد استیو آستین و آندرتیکر که از مدتی قبل داشتند و هر دو به کمربند WWE نرسیدند ، وینس مکمن مسابقه ای بین این دو در این یور هاوس ۲۶ ثبت نمود که نوع این مسابقه برد ا لایو مچ بود . این مسابقه هم واقعا زیبا و دیدنی برگزار شد و استون کلد استیو آستین خیلی عالی در این مسابقه ظاهر شد و با طرز عجیبی با ماشین بیل مکانیکی خاک را روی آندرتیکر ریخت . همچنین در این مسابقه باز هم شاهد دشمنی دو برادر بودیم و کین به استون کلد استیو آستین کمک کرد تا برنده این مسابقه شود . در کل مسابقه زیبا و مهیجی بود و هر دو کشتی گیر ضربات شدید و محکمی به یکدیگر وارد کردند و بدون شک می توان گفت این مسابقه برترین مسابقه برد ا لایو مچ بوده است.



۳ – آندرتیکر و بیگشو در برابر منکایند و راک :

تاریخ برگزاری : ۷ سپتامبر ۱۹۹۹

محل برگزاری :

برنده مسابقه : آندرتیکر و بیگشو

نقد و برسی :

این برای اولین بار و آخرین بار تا اکنون می باشد که این مسابقه به صورت تگ تیم مچ برگزار شد و همچنین اولین مسابقه ای که بر سر کمربند انجام می شد . میک فولی و راک که قهرمانان کمربند های تگ تیم آن زمان بودند با آندرتیکر و بیگشو مشکلاتی پیدا کردند و در مسابقات آنها دخالت می کردند و بعد آنها را چلنج کردند که سپس این مسابقه بین این دو تیم بر سر کمربندهای تگ تیم شکل گرفت . مسابقه خیلی طول نکشید تا اینکه تریپل اچ که کاراکتری هیل داشت با پتک مخصوص خود به کمک آندرتیکر و بیگشو آمد و باعث پیروزی و قهرمانی آنان شد.



۴ – آندرتیکر در برابر وینس مکمن :

تاریخ برگزاری : ۱۶ نوامبر ۲۰۰۳

محل برگزاری : دالاس، تگزاس

برنده مسابقه : وینس مکمن

نقد و برسی :

در اواخر سال ۲۰۰۳ به آندرتیکر فرصت داده شد که باز هم برای به دست آوردن کمربند WWE تلاش کند اما برای این کار او باید در دو مسابقه قرار می گرفت و در هر دو آنها به پیروزی می رسید . در اولین راه ، آندرتیکر در شو اسمکدان در برابر کرت انگل قرار گرفت که این مسابقه با دخالت براک لزنر بدون برنده به پایان رسید . در گام دوم ، آندرتیکر به مصاف براک لزنر در پی پر ویو نو مرسی بر سر کمربند WWE رفت که این مسابقه با برتری براک لسنر در یک مسابقه فوق العاده زیبا و دیدنی به پایان رسید زیرا در آن مسابقه وینس مکمن دخالت کرد! سپس آندرتیکر برای انتقام پیشنهاد یک مسابقه برد ا لایو مچ رو به وینس مکمن در سروایور سریز داد . معلوم بود که وینس مکمن حریف آندرتیکر نمی شود و یه جورایی این هم معلوم بود که وینس مکمن برای پیروزی فکری داشت . مسابقه خوب آغاز شد و آندرتیکر برتری کامل رو در اختیار داشت تا اینکه باز هم شاهد دخالت کین بودیم و این دخالت باعث شد که آندرتیکر دی این مسابقه شکست بخورد.



۵ – آندرتیکر در برابر کین :

تاریخ برگزاری : ۲۴ اکتبر ۲۰۱۰

محل برگزاری : مینیاپلیس ، مینه سوتا

برنده مسابقه : کین

نقد و برسی :

این بار نیز کین پس از چندین دخالت در مسابقات برد ا لایو مچ ، باید خودش در برابر آندرتیکر قرار می گرفت و از کمربند سنگین وزن جهان خود دفاع می کرد . در سامراسلم ۲۰۱۰ آندرتیکر پس از مدتی غیبت به مسابقات بازگشت و بر علیه کین که وانمود می کرد آندرتیکر برادرش را دوست دارد درگیر شد . در پی پر ویو نایت آف چمپینز کین در مسابقه یک نو هولدز بارد مچ توانست پیروز شود و همین کار را نیز در یک مسابقه هل این ا سل مچ در پی پر ویو هل این ا سل تکرار کرد اما با این تفاوت که پائول بریر به آندرتیکر خیانت کرد و همراه کین شد! سرانجام این مسابقه برای پی پر ویو برایکینگ رایتز ثبت شد . این مسابقه با توجه به وجود قانون پی جی آنچنان جذاب نشد و خیلی مسابقه فوق العاده ای نبود . در این مسابقه نیز گروه نکسز دخالت کرد و موجب باخت آندرتیکر شد و به کین کمک کردند تا از عنوان قهرمانی اش دفاع کند . بعد از این موضوع آندرتیکر به علت مصدومیت کتفش چند ماهی از مسابقات دور شد.

نظرات  (۱)

این دیگه چجور مسابقه ای آقا؟!
اومدیم داور تشخیص نداد و یارو کامل زیر خاک موند و زنده به گور شد؟!تکلیف چیست؟
http://www.hegzaco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی