WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای و همچنین دانلود تمامی مسابقات جدید کمپانی دبلیو دبلیو ای با لینک پر سرعت

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

۴۸ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰
مهر
۹۳

.:: دانلود شو راو 20 اکتبر 2014 ::.






کمتر از 5 روز دیگر تا برگرازی پی پر ویو Hell In A Cell زمان باقیست و ما شاهد برگزاری آخرین شو راو قبل از این پی پی وی در شهر کَنسِس هستیم. سگمنت های جذاب همراه با 5 مسابقه دیدنی در این شو برگزار شد که در اولین مسابقه ای جی لی قهرمان فعلی کمربند دیواز در برابر آلیشا فاکس قرار گرفت. در دومین مسابقه بیگ ای در برابر روسو قرار گرفت. در مسابقه سوم سامر ری در برابر بری بلا قرار گرفت. در مسابقه چهارم سزاور به مصاف قهرمان کمربند بین قاره ای دالف ذیگلر رفت. در مسابقه پنجم و مین اونت این شو که به صورت یک مسابقه هَندیکَپ استریت فایت نیز برگزار شد ، کین ، ست رولینز و رندی ارتون در مقابل جان سینا و دین امبروز قرار گرفتند. شو ماندی نایت راو این هفته با لینک مستقیم و کمکی برای شما کاربران عزیز آماده دانلود می باشد.


  • علیرضا دزفولی
۲۸
مهر
۹۳

.:: پاور رنکینگز به تاریخ 18 اکتبر 2014  ::.




  • علیرضا دزفولی
۲۷
مهر
۹۳

.:: دانلود تاپ 10 ترسناک ترین لحظات تاریخ دبلیو دبلیو ای ::.



  • علیرضا دزفولی
۲۵
مهر
۹۳

.:: دانلود شو اسمکدان 17 اکتبر 2014 ::.





در شو دبلیو دبلیو ای فرایدی نایت اسمکدان این هفته شاهد پنج مسابقه زیبا بودیم . در اولین مسابقه این شو ست رولینز به مصاف دالف زیگلر رفت . در دومین مسابقه لیلا به مصاف ای جی لی رفت . در سومین مسابقه د اوسوز و شیمس به مصاف گلداست و استارداست رفتند . در چهارمین مسابقه نیکی بلا به مصاف نائومی رفت . در پنجمین و آخرین مسابقه این شو دین آمبروز به مصاف کین رفت . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما کاربران واررستلینگ می باشد.




  • علیرضا دزفولی
۲۵
مهر
۹۳

.:: دانلود شو سوپراستارز 16 اکتبر 2014 ::.





در شو سوپراستارز این هفته شاهد سه مسابقه زیبا بودیم . در اولین مسابقه جی می یوسو به مصاف استارداست رفت . در دومین مسابقه نائومی به مصاف سامر ری رفت . در سومین مسابقه د میز به مصاف درو مکینتایر رفت . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما کاربران واررستلینگ می باشد.


  • علیرضا دزفولی
۲۴
مهر
۹۳

.:: دانلود هوم ویدئو WWE John Cena Greatest Rivalries 2014 ::.





هوم ویدئو جدید و بسیار زیبا WWE John Cena Greatest Rivalries 2014 به تاریح 15 اکتبر 2014 برای اولین بار در شبکه دبلیو دبلیو ای نت ورک به تصویر کشیده شد . این هوم ویدئو که به عنوان سورپرایز کمپانی دبلیو دبلیو ای در ماه اکتبر منتشر شد مربوط به استوره دنیا رستلینگ جان سینا می باشد . جان سینا را کمتر کسی می باشد که نشناسد . وی دارای عناوین قهرمانی بسیار زیادی می باشد و نام وی را می توان بین 15 کشتی گیر برتر تاریخ دنیا رستلینگ جای داد . در این هوم ویدئو شما شاهد مسابقات , استوری ها و موضوعات خانوادگی وی از ابتدا زندگی اش خواهید بود . این هوم ویدئو بسیار زیبا هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما کاربران واررستلینگ می باشد.



  • علیرضا دزفولی