WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای و همچنین دانلود تمامی مسابقات جدید کمپانی دبلیو دبلیو ای با لینک پر سرعت

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۷
تیر
۹۳

.:: دانلود شو اسمکدان به تاریخ 18 جولای 2014 ::.



در شو اسمکدان این هفته شش مسابقه به صورت کامل برگزار گردید که در طی آن آلبرتو دل ریو به مصاف کوفی کینگستون ، کریس جریکو به مصاف لوک هارپر ، دالف زیگلر به مصاف شیمس ، آلیشا فاکس به مصاف ایوا ماری ، تیم ای جی لی و پیج به مصاف تیم لیلا و سامر ری و در بازی مین اونت هم دین امبروز در مقابل کین قرار گرفت. این شو زیبا هم اکنون با کیفیت های مختلف خدمت شما کاربران گرامی آمادۀ دانلود میباشد.



  • علیرضا دزفولی
۲۶
تیر
۹۳

.:: دانلود شو ان ایکس تی به تاریخ 17 جولای 2014 ::.



در شو دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی این هفته که به تاریخ 17 جولای 2014 برگزار گردید شاهد برگزاری چهار مسابقه بودیم که هنوز لیست مسابقات آن منتشر نشده است . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما می باشد.


  • علیرضا دزفولی
۲۵
تیر
۹۳

.:: دانلود شو مین اونت به تاریخ 15 جولای 2014 ::.



در شو دبلیو دبلیو ای مین اونت این هفته که به تاریخ 15 جولای 2014 برگزار گردید شاهد سه مسابقه زیبا بودیم . در اولین مسابقه این شو کامرون به مصاف اما رفت . در دومین مسابقه تیم رایبکسل به مصاف کوفی کیگستن و بیگ ای لنگستن رفتند و در سومین و آخرین مسابقه نیز شیمس به مصاف د میز رفت . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.


  • علیرضا دزفولی
۲۵
تیر
۹۳

.:: دانلود ویدئو WCW The Very Best Of Nitro ::.



پس از شوی ماندی نایت راء 14 جولای ، دابلیو دابلیو ای نتوورک ویدئویی 55 دقیقه ای را با عنوان بهترین مسابقات ماندی نایترو از کمپانی قدیمی دابلیو سی دابلیو پخش کرد که مسابقات جذابی در آن جا داده شده بود ، شما میتوانید این ویدئو زیبا را کیفیت عالی در ادامه مطلب دانلود بفرمایید .


  • علیرضا دزفولی
۲۵
تیر
۹۳

.:: دانلود شو راو به تاریخ 14 جولای 2014 ::.



شوء ماندی نایت راو این هفته در ریچموند برگزار گردید که تقریبا میتوان گفت یک هفتگی پُر از اتفاقات مختلف و هیجان انگیز بود . علاوه بر تیکه های زیبا 8 مسابقه هم به طور کامل در آن برگزار شد که عبارتند از میز در مقابل شیمس ، زیگلر در مقابل فاندانگو ، دل ریو در مقابل راب ون دم ، نیکی بلا در مقابل کمرون و آلیشا فاکس ، سزارو در مقابل بیگ ای ، ای جی لی در مقابل ایوا ماری ، بوو دالاس در مقابل گریت کالی و بالاخره مسابقه مین اونت بین تیم رینز و سینا در مقابل تیم رندی اورتن ، کین و ست رالینز . پیشنهاد ما به شما این است که این هفتگگی زیبا را که هم اکنون در ادامه مطلب با تمامی فرمت ها و کیفیت ها آمادۀ دانلود میباشد را از دست ندهید .


  • علیرضا دزفولی
۲۱
تیر
۹۳

.:: دانلود شو سوپر استارز به تاریخ 11 جولای 2014 ::.


wwe superstars 2014.7.11


در شو دبلیو دبلیو ای سوپر استارز این هفته که به تاریخ 11 جولای 2014 برگزار گردید شاهد دو مسابقه زیبا بودیم . در اولین مسابقه این شو ادام روز به مصاف تایسل اونیل رفت . در دومین و آخرین مسابقه نیز کرتیس اکسل به مصاف تاین کید رفت . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما می باشد.


  • علیرضا دزفولی