WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای و همچنین دانلود تمامی مسابقات جدید کمپانی دبلیو دبلیو ای با لینک پر سرعت

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۱
مرداد
۹۳

.:: دانلود شو سوپر استارز به تاریخ 21 آگوست 2014 ::.


wwe superstars



در شو دبلیو دبلیو ای سوپر استارز این هفته که به تاریخ 21 آگوست 2014 برگزار گردید شاهد دو مسابقه بودیم . در اولین مسابقه این شو ال توریتو و هورنسوآگل به مصاف تایتوس اونیل و هیت اسلیتر رفتند و در دومین مسابقه آلیشا فاکس به مصاف اما رفت . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما می باشد



  • علیرضا دزفولی
۳۱
مرداد
۹۳

.:: دانلود شو ان ایکس تی به تاریخ 21 آگوست 2014 ::.


wwe nxt



در شو دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی این هفته شاهد برگزاری چهار مسابقه بودیم . در مسابقه اول لینک به مصاف چارلوت رفت . در دومین مسابقه آمور و بیکس به مصاف گوتچ و ایدن رفتند . در سومین مسابقه استیو به مصاف راولی رفت . در چهارمین مسابقه تایسون کید به مصاف تایلر رفت . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما کاربران می باشد.



  • علیرضا دزفولی
۳۱
مرداد
۹۳

.:: دانلود شو ایمپکت رسلینگ هاردکور جاستیس به تاریخ 20 آگوست 2014 ::.




ساعاتی پیش شاهد شو ایمپکت رستلینگ هاردکور جاستیس بودیم که در آن پنج مسابقه زیبا برگزار گردید . در اولین مسابقه این شو برام به مصاف آبیس رفت . در دومین مسابقه سامو آجو به مصاف لاو کی رفت . در سومین مسابقه مستر اندرسون به مصاف سامو شاو رفت . در چهارمین مسابقه گلی کیم به مصاف آنجلا رفت و در پنجمین مسابقه نیز شاهد یک مسابقه سیکس ساید آو استیل کیج مچ بودیم . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما کاربران می باشد


  • علیرضا دزفولی
۲۹
مرداد
۹۳

.:: دانلود شو مین اونت به تاریخ 19 آگوست 2014 ::.


WWE Main Event



در شو دبلیو دبلیو ای مین اونت این هفته که به تاریخ 19 آگوست 2014 برگزار گردید شاهد چهار مسابقه زیبا بودیم . در اولین مسابقه این شو شیمس به مصاف کورتیس اکسل رفت . در دومین مسابقه نیکی بلا به مصاف اما رفت . در سومین مسابقه لوس ماتادورز به مصاف هث لیتر و تایسل اونیل رفتند و در آخرین مسابقه نیز بیگ شو به مصاف اریک رومن رفت . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما کاربران سایت می باشد.


  • علیرضا دزفولی
۲۹
مرداد
۹۳

<دانلود شو راو به تاریخ 18 آگوست 2014>


wwe raw



در شو دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو این هفته که به تاریخ 18 آگوست 2014 و یک روز پس از پی پر ویو جذاب سامر اسلم در استادیوم استنفورد برگزار گردید شاهد برگزاری هفت مسابقه زیبا بودیم . در اولین مسابقه این شو بیگ شو و مارک هنری به مصاف اریک رومن و لوک هارپر رفتند . در دومین مسابقه ناتالیا به مصاف پیج رفت و در سومین مسابقه که بر سر کمربند اینترنشنال بود د میز به مصاف دالف زیگلر رفت . در چهارمین مسابقه جک سوایگر به مصاف آنتونیو سزارو رفت و در پنجمین مسابقه رایبک و کورتیس اکسل و رندی اورتون به مصاف شیمس و رااب وندام و ست رولینز رفتند . در ششمین مسابقه تیم د یوسوز به مصاف گلداست و استارداست رفتند و در هفتمین مسابقه و آخرین مسابقه این شو دین آمبروز به مصاف ست رولینز رفت . این شو هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما کاربران سایت می باشد.



  • علیرضا دزفولی
۲۷
مرداد
۹۳

.:: دانلود پی پر ویو سامر اسلم 2014 ::.

! فرمت Mp4 720p اضافه شد !

.

5701d80562ae444393c7f46a30bfe688 d6i8qdv دانلود پی پر ویو سامر اسلم 2014

.


بالاخره انتظار ها به سر رسید و پی پر ویو سامر اسلم 2014 برگزار گردید . این پی پر ویو بسیار زیبا شامل 8 مسابقه بود که در اولین مسابقه آن راب وندام به مصاف آنتونیو سزارو رفت . در دومین مسابقه روسوف به مصاف سوایگر رفت و در سومین مسابقه دالف زیگلر به مصاف د میز رفت . در چهارمین مسابقه استفانی مکمن به مصاف بری بلا رفت و در پنجمین مسابقه کرس جریکو به مصاف بری وایت رفت . در ششمین مسابقه ای جی لی به مصاف پیج رفت و در یکی از مهم ترین مسابقات این شو و هفتمین مسابقه آن رندی اورتون به مصاف رومن رینز رفت . در هشتمین و آخرین مسابقه نیز جان سینا به مصاف براک لزنر رفت . این پی پر ویو بسیار زیبا هم اکنون در ادامه مطلب آماده دانلود برای شما عزیزان می باشد.



  • علیرضا دزفولی