WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای

WAR WRESTLING

ارائه جدیدترین اخبار و مسابقات دبلیو دبلیو ای و همچنین دانلود تمامی مسابقات جدید کمپانی دبلیو دبلیو ای با لینک پر سرعت

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

مقاله : تمام مشکلات جان سینا در راه قهرمانی

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ

.:: مقاله : تمام مشکلات جان سینا در راه قهرمانی ::.



در این پست مقاله ای اختصاصی از مشکلاتی که جان سینا جهت کسب عنوان قهرمانی بعدی خود در دبلیو دبلیو ای دارد را آماده کرده ایم . این مسابقه هم اکنون در ادامه مطلب آماده تماشا برای شما کاربران رستلینگ میباشد.




جان سینا همواره به عنوان یکی از بزرگ ترین استاران دبلیو دبلیو ای مطرح بوده . و کمتر کسی وجود دارد که در عرصه رستلینگ با او آشنا نباشد .

 

جان سینا همواره در استوری های خود فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است .


سینا در نوع خود به عنوان یک کشتی گیر درجه یک کمپانی آمار بسیار جالبی دارد که به بعضی از آن ها اشاره خواهیم کرد :

 

وی در حدود 7 ماه به صورت پیاپی قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای بوده که خود تا قبل از قهرمانی سی ام پانک یک رکورد به حساب می آمد .


ولی رکورد های منفی بسیاری نیز داشته است به عنوان مثال یک سال در هیچ مسابقه ای بر سر کمربند شرکت نکرده است و یا در چهار استوری پیاپی خود ناموفق بوده است .

 

جان سینا همواره سعی کرده است خود را یک شخصیت خوب نشان دهد و همیشه بر علیه ظالمان در کمپانی دبلیو دبلیو ای فعالیت کرده است .

 

هرچند مدت زیادی از قهرمانی قبلی او میگذرد ولی وی هنوز شایستگی قهرمانی های بسیاری را دارد ولی در این راه شاید رقبا بسیاری را داشته باشد که به احتمال زیاد قبل از مسابقه دادن بر سرکمربند ها باید آن ها را از پیش رو بر دارد .

 

هم اکنون به بعضی از رقبا وی اشاره خواهیم کرد :

 

1.وایت فمیلی و به خصوص بری وایت : اعضا وایت فمیلی به علت کار تیمی خود کمتر بر سر عنوان های انفرادی مسابقه میدهند و بیشتر سعی در ورود به استوری های شخصی به دور از کمربند می گردند .

بدون شک بری وایت یکی از کابوس های این روز های جان سینا می باشد . وی در پی پر ویو های اخیر تقریبا تمامی مسابقات خود را از جان سینا برده است ولی با این حال سینا تا کنون شکست در استوری خود با بری وایت را قبول نکرده است . وی بار ها به بری وایت ریمچ داده است و بری وایت هم قبول کرده است ولی در نهایت باز هم سینا باخته است .


البته از کمک های لوک هارپر و اریک رومن دو عضو دیگر وایت فمیلی به بری وایت را نیز نمی توان صرف نظر کرد . شاید اگر آن ها نبودند سینا می توانست پیروزی هایی را نیز بدست آورد .


2. کین : شاید هم اکنون کین به جان سینا کاری نداشته باشید ولی مطمئنن باز هم در آینده وارد استوری با وی خواهد شد . کین به طور کلی رابطه بسیار بدی با جان سینا دارد و همیشه طرف مقابل او بوده است . در این زمینه نیز هرگز نمیتوان از قدرت کین صرف نظر کرد زیرا اگر به یاد داشته باشید در استوری قبلی خود با جان سینا بسیار موفق بود .


3. د اولووشن : د اولووشن که پس از جدا شدن باتیستا با خیانت ست رولینز به د شیلد عضو جدید خود را به سرعت جای گزین کرد . د شیلد هم تنها نماند و جان سینا را به احتمال زیاد برای مدت کوتاهی در کنار خود خواهد داشت . اگر کمی این مبحث را باز کنیم هر یک از اعضا د اولووشن میتوانند یکی از مدعیان کسب عنواوین قهرمانی در آینده باشند و سینا باید قبل از رسیدن به مسابقه قهرمانی آن ها را نیز از پیش رو بردارد .


به هر حال سینا در راه قهرمانی رقبا زیادی را در پیش رو دارد . و این که از این استوری های خود پیروز بیرون می آید یا نه قضاوتش با شماست !



دانلود این مقاله به صورت PDF

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی